Това обединение превръща новата компания в един от значимите фактори в логистичния бранш, тъй като съчетава предлагането на експертни услуги със солиден международен опит в обслужването на щети/казуси и застраховането в транспорта и логистиката.
Иновативната компания за разрешаване на комплексни транспортни казуси и всички видове претенции на превозвачи, спедитори и други логистични компании Claims Trans става част от Cargofort. Така Cargofort, като водеща технологична компания, която предоставя специализирани застрахователни решения на логистичния пазар, ще може да предложи на клиентите си още по-оптимизирани услуги от един център, съобщават от организацията.
“Придобиването на Claims Trans е ключов ход в нашата стратегия за растеж и развитие, чрез който ние разширяваме бизнеса си и засилваме присъствието си на международни пазари. Разрешаването на проблемни ситуации в транспорта трябва да бъде лесно и интелигентно и това винаги е бил нашият фокус. Целта ни е да оптимизираме процесите и комуникацията на замесените по един казус страни, като разчитаме на медиация, професионален тон, както и софтуер, който подпомага тези процеси. Ползите са не само за нашите клиенти, но и за техните логистични партньори. От гледна точка на застраховането в логистиката, мисията ни е то да бъде лесно, интуитивно и бързо за застрахованите ни клиенти. Логистичният бранш има нужда от това – разбираемо, достъпно и лесно за ползване застраховане, включващо прозрачно и оптимизирано управление на претенции за щети”, каза Мариан Атанасов, главен изпълнителен директор на Cargofort.
Със сливането на двете компании се осигурява още по-голям екип със солиден опит и по-персонализирана и експертна подкрепа за клиентите. Разширяват се предлаганите от Cargofort услуги, които освен специализираното застраховане с фокус над „Карго“ (Товари по време на превоз), „Отговорност на превозвача и спедитора“, включва и възможностите за обработване на по-широк спектър от искове и казуси в транспорта. Това включва случаи, свързани повредени стоки, кражба на товари, закъснели доставки, с неплатени транспортни фактури, оптимизация и създаване на транспортни договори, както и правни услуги.
Сред основните предимства за клиентите от обединението са: осигуряването на дигитално експертно застраховане в транспорт и логистика като застрахователен брокер чрез собствената платформа „Cargofort App“, професионално разрешаване на транспортни казуси и щети и развитие на предлагането и интегрирането на електронната товарителница (eCMR) в българския логистичен бранш. Клиентите получават също специализирани консултации в транспортното право, изработка и оптимизация на транспортни договори, провеждане на практически обучения на логистични компании с цел превенция и оптимизация на процесите, свързани с решаване на проблеми. Като допълнителна стойност в полза на всички заинтересовани страни в логистичния бранш, екипът на Cargofort създава полезно съдържание, като споделя собствен опит във връзка с казуси, тенденции в бранша, както и полезни практики в сайта и социалните мрежи на компанията.
Александър Георгиев, Мениджър Проекти в Cargofort, ще бъде един от лекторите на 12. Логистична Бизнес Конференция „ДОСТАВЯМЕ БЪДЕЩЕТО: ИНОВАТИВНИ И КОНКУРЕНТОСПОСОБНИ“. Темата на презентацията му ще бъде Сигурност по време на турбуленция: Как да бъдем конкурентноспособни по време на промените в логистичния пазар?