Година след въвеждането на Mercedes-Benz Uptime, Daimler AG разширява обхвата на услугата, който вече е приложима и за прикачния състав. Така иновативния сервизен продукт вече обхваща цялата композиция.
От март 2018 г. Daimler предоставя обновената версия на Mercedes-Benz Uptime, която включва и ремаркетата на 17 пазара. Новата функционалност се активира автоматично и безплатно за клиента, като за нея не се изисква допълнителен хардуер. Интегрираното решение разпознава свързаните с шофирането изисквания за ремонт и поддръжка на ремаркетата. Така се увеличава ефективността на превозните средства, тъй като сега още по-добре може да се прецизира точния момент за планираните технически обслужвания.
„С разширяването на Mercedes-Benz Uptime така, че да обхваща полуремаркетата и ремаркетата, ние изпълняваме обещанието, което дадохме на клиентите си за оптимално решение за увеличаване на рентабилността на превозните средства и проследяване на целия автопарк от един-единствен източник“, казва шефът на Mercedes-Benz Trucks Щефан Бюхнер.
Mercedes-Benz Uptime стартира в Германия на 1 март 2017 г. Това е иновативен сервизен продукт, базиран на Truck Data Center за проследяване техническото състояние на автомобила в реално време. Мрежовият модул изпраща данните за целия автопарк чрез камиона до сървъра на услугата. Там данните се проверяват и тълкуват. При необходимост се правят конкретни препоръки за предприемане на действие. Камионът е постоянно свързан с мениджъра на автопарка на транспортната компания или спедиторската агенция, както и с центъра за обслужване на клиенти на Mercedes-Benz в Маастрихт и сервизния сервиз за клиенти на Mercedes-Benz. Критичните условия за камиона или ремаркето могат да бъдат идентифицирани на ранен етап и съответно ремонта може да бъде извършен незабавно.