Шумната проява, тази година на ново място, на жълтите павета по бул. Руски, но между СУ Св. Кл. Охридски и до Военния клуб, събра множество автомобили, но „перлите в короната“ бяха само няколко.
Ще пропуснем снобските колекции, купени от чужбина, както и нескопосните опити за „подобрения“ в машините от поколенията пред края на 70-те години, които не само унищожават автентичността им, но намаляват и цената, на която могат да бъдат изтъргувани. Част от най-интересните участващи автомобили отново бяха не със софийска регистрация. Началото на възрастовия период на машините бе от средата на 30-те години: двуврат FIAT 508 Ballila от 1935 година в отлично състояние, следваха два Packard…
От следвоенните години силен интерес предизвика лимузината Mercedes 300 (W 186) – с масивна рама и без колонки между предните и задни врати. Между най-добре съхранените модели се открояваха Volkswagen „Käfer“ от ранните поколения с ДВГ 1,1 л / 24 к.с., и разделеното елипсовидно задно стъкло, заради което в Германия е наричан „Brezelkäfer“, негов събрат с елегантното купе Karman Ghia, както и Wartburg 311 с трицилиндров двутактов двигател с 45 к.с.
Автобусите бяха представени с Ikarus 260 и съчленен 280, каквито допреди няколко години още работеха по линии на софийския градски транспорт.