Събитието включва посещение на 6 държави, включително България.
Демонстрационният камион на Continental е на път от близо година, за да покаже Conti European Roadshow на партньори и клиенти на компанията по целия континент. Обиколката отвежда екипа на производителя на гуми в повече от 30 държави, като в процеса на работа се изминават над 50 000 километра. Технологичната компания представя иновативни идеи за ефективен и екологичен транспорт по време на събития за клиенти, търговски изложения и срещи на индустрията.
Маршрутът на втората част от Европейското Роудшоу на Continental за Югоизточна Европа включва Румъния, България, Сърбия, Хърватия, Словения и Унгария. В България ще има 2 събития за клиенти с Медина-Мед в Пловдив на 9 септември и Диана в София на 11 септември.
Посетителите могат да очакват актуална информация за най-новите продукти и услуги на производителя, както и дискусии по ключови въпроси, касаещи техния бизнес. Всичко това е възможно благодарение на интерактивната изложба на борда на демонстрационното ремарке, обхващаща пет теми: намаляване на оперативните разходи с консултантския подход на LODC, специални гуми за ванове, гуми от пето поколение за автомобили за работа, цифрови решения за управление на гуми и автопаркове, както и решения за повишаване на горивната ефективност и устойчивостта, като например регенерирани гуми.
„Показваме продукти и услуги, които са предназначени да помагат на клиентите с автопаркове да се справят с огромните предизвикателства, пред които е изправена индустрията“, казва Тансу Исик, ръководител на отдел Fleet Solutions EMEA в Continental Tires, в чиито отговорности влиза и организирането на Conti European Roadshow. През първата година роудшоуто се радваше на положителен отзвук от страна на посетителите: „Както нашите клиенти, така и колегите ни оценяват факта, че се обръщаме директно към тях“, обяснява Исик. „Камионът на изложението е домакин на невероятно разнообразни и полезни срещи и запознанства. Тук ние предоставяме уникална платформа за обсъждане на важните въпроси, които си задават транспортните компании, търговците на гуми и производителите на превозни средства.“
Друг човек, развълнуван от Европейското Роудшоу на Continental, е Рони Нитман, професионален шофьор на камион, който отговаря за безопасното придвижване на мощния влекач с ценното му ремарке към всяка от дестинациите по маршрута. През 2023 г. той вече е навъртял над 20 000 километра (приблизително 12 500 мили) в общо дванадесет държави, като през това време е бил на път в продължение на 14 седмици – започвайки от Балтийския регион и Полша, продължавайки през Скандинавия и завършвайки в Турция. „Срещнах толкова много приятелски настроени и интересни хора. Заедно с екипа на Continental успяхме да решим всички проблеми по пътя“, казва Нитман. Водачът съставя актуален доклад за преживяванията си, добавяйки и нотка хумор, в блога Continental roadshow. Производителят на гуми също така използва този многоезичен корпоративен блог, за да предоставя подробна информация за технологичните тенденции и логистичната индустрия в различните страни.