Компанията организира демонстрационно събитие, по време на което множество клиенти и партньори имаха възможността да се убедят на живо в качеството и мощта на камионите за строителни операции от серията Scania XT.
По време на демонстрационното събитие на Скания България клиенти и партньори на компанията имаха възможността да се убедят на живо в качеството и мощта на камионите за строителни операции от серията Scania XT. Събитието беше организирано съвместно с Тайтън Машинъри България и се състоя на 20 ноември на кариера Балша край София. „Благодаря на всички, че ни уважихте, и въпреки натоварената си програма сте тук с нас“, каза Петър Дончев, директор продажби за Черноморския регион, който в структурата на Scania обхваща Румъния и България. Той направи презентация на историята и еволюцията на компанията, като акцентира именно върху гамата XT на шведския производител.
Scania XT – синоним на здравина и мощност
Гамата XT на Scania е синоним на здравина и мощ. XT е съкращение от Extra Tough, т.е. това са суперздрави камиони. Моделите от гамата са с оборудване и външен вид, които да могат да се справят с предизвикателствата дори на най-тежките операции. XT се появява на пазара след доста внимателно проучване от страна на производителя на нуждите и развитието на строителната индустрия и като цяло на обектите, при които камионите работят в трудни условия. Гамата XT се предлага с различни икономични 13- (R6) и 16-литрови двигатели (V8), включително с революционния агрегат Scania Super, който осигурява висока мощност и много добра икономия на гориво.
Шаси с модулна архитектура
Проектирани така, че да се възползват от шасито с модулна архитектура на Scania, камионите от гамата XT гарантират много добро управление и стабилност, а също и висока ефективност на спиране. Предварително перфорираните отвори в горния ред осигуряват голяма гъвкавост за производителя на надстройки при монтирането на каросерия, което ще спести време и разходи. Комуникационният интерфейс за каросерии на Scania дава възможност за идеално интегриране на шасито и каросерията.
Защита при движение извън пътя
Предната броня на Scania XT е изработена изцяло от метал и е изключително здрава. Подава се 150 мм пред кабината и заедно със защитната плоча под нея и с решетките на фаровете осигурява много добра защита при движение извън пътя. Бронята на XT дава отлична защита на компонентите в предницата на превозното средство, намалявайки нежеланите престои и скъпоструващите ремонти на кабината и шасито, като подобрява мобилността. В предната броня е вградена сгъваема сервизна стъпенка, която заедно с предните ръкохватки помага за безопасно качване и лесен достъп до чистачките и предното стъкло, спестявайки време при ежедневната поддръжка. Инспекционната странична стъпенка пък осигурява лесен достъп за проверка на товара или каросерията, без да се слиза от кабината. Интегрирана зад вратата в страната на кабината, съчетана с дръжка на покрива и с допълнителна дръжка в кабината, която се доставя при необходимост, тя осигурява най-добрата ергономия. Под предния номер е скрит тегличът с капацитет 40 тона. Това позволява на превозното средство да бъде бързо изтегляно от проблемни зони, дори без разтоварване на товара му. Камионите от гамата XT на Scania са оборудвани със защита на предните фарове и с вградени в бронята фарове за мъгла. Корпусите на огледалата за обратно виждане са усилени и са специално пригодени за работа на строителните обекти. Здравите огледала са със солидна десенирана повърхност, устойчива на надрасквания и помагаща с времето огледалата да запазят добрия си външен вид.
Комфорт за водача
Камионите от XT гамата на Scania, освен здравина и мощност при работа, осигуряват и комфорт за водача. Чрез персонализираната седалка XT изместването на позицията на водача напред, по-ниското разполагане на арматурното табло и препроектирането на А-колоните кабината дава по-добра пряка видимост и просторно усещане зад волана. Арматурното табло може да бъде доставено в различни изпълнения и материали, за да отговаря на спецификите на работата. Също така може да бъде поръчан и модул с допълнителни превключватели. По желание на клиента може да бъде доставено и оборудване за почивка, което се състои от сгъваемо 540-милиметрово легло, закрепено към задната стена. Това е изключително удобно, когато например водачът чака камиона да бъде натоварен или разтоварен, както и за извънредни престои през нощта.
Научете всичко най-интересно за демонстрационното събитие на Скания България от предстоящия декемврийски брой на списание КАМИОНИ – на хартия и онлайн на transport-press.bg.