На официалното откриване на новия сервизен център в района на Долни Богоров присъстваха над 200 представители на водещи транспортно-логистични компании, институции, и партньори. За доброто настроение на коктейла се погрижи популярната българска рок група „Керана и космонавтите“.
Символичното прерязване на лентата бе направено от членовете от екипа на Schmitz Cargobull България, отговорен за реализирането на мащабния проект, и от представители на висшия мениджмънт на Schmitz Cargobull, които бяха дошли специално за церемонията.
На официалното откриване на новия сервизен център в района на Долни Богоров присъстваха над 200 представители на водещи транспортно-логистични компании, институции, и партньори. В символичното прерязване на лентата участваха и Ралф Клайдайтер, член на борда на директорите и главен търговски директор на Schmitz Cargobull, Роланд Шахт, регионален търговски директор на Schmitz Cargobull, Кристофър Дене, директор Следпродажбено обслужване и сервизна мрежа на Schmitz Cargobull.
„Радвам се, че виждам всички вас тук и ви благодаря, че ни уважихте тази вечер. За мен е голяма чест да ви приветствам на откриването на първия официален собствен сервиз на Schmitz Cargobull в района на Централна Европа и съм изключително горд, че компанията избра той да отвори именно в България. Благодаря на Ралф Клайдайтер, член на борда на директорите и главен търговски директор на Schmitz Cargobull, Роланд Шахт, регионален търговски директор на Schmitz Cargobull, Кристофър Дене, директор Следпродажбено обслужване и сервизна мрежа на Schmitz Cargobull, че се присъединиха към нас, за да открием нашия сервиз“, сподели Георги Цветков, управител на Schmitz Cargobull България.
„Напълно наясно съм, че това начинание носи и огромна отговорност, не само за компанията, но и към вас – клиентите на Schmitz Cargobull, защото това е инвестиция във вашето спокойствие с качеството, предлагано от цялостното ни обслужване, което можете да получите тук. Искам специално да благодаря и на висококвалифицирания ни екип с дългогодишен опит, който вече работи в центъра, те са неговото сърце и без тях нищо не би било възможно“, допълни Цветков.
Съоръжението е първият официален собствен сервиз на Schmitz Cargobull в района на Централна Европа. За неговото създаване се работи повече от година, като това е пилотен проект за Schmitz Cargobull и заявка за продължаване на инвестициите в следпродажбено обслужване. Сервизът е част от новата генерална концепция на Schmitz Cargobull да започне да развива мрежа от собствени сервизи в цяла Европа.
Базата е с капацитет за обслужване и ремонт на над 1100 ремаркета и полуремаркета годишно.
Сервизът е с площ от 720 кв. м, на които има 4 работни площадки, като 3 от тях са с канали и канални подемници, което означава че могат да се обслужват едновременно 8 полуремаркета. Отделно има и 320 кв. м офис помещения, 1800 кв. м паркинг зона и външна мивка. Инвестицията в оборудването на сервиза със специализирани инструменти за диагностика и ремонт надхвърля 100 000 евро.
Стратегическата концепция на централата е т.нар. one-stop full service, т.е. на едно място клиентът да получи достъп до цялата гама продукти и услуги на марката – започвайки от продажбата – ново и втора употреба полуремарке, минавайки през резервните части, осигурявайки финансиране и завършвайки с ремонт, сервизни услуги и сервизни договори.
Сервизът разполага със специализирани инструменти от Schmitz Cargobull за надстройки, кантове и т.н., заваръчна техника, ръчни инструменти, хидравлични преси, 10-тонен кран, работни маси, хидравличен подемник, специфични нитачки за челен борд. Има възможност за ремонт на хладилни ремаркета, извършва и частични бояджийски ремонти, диагностика на Wabco и Knorr Bremse.
Предлагат се всякакви видове ремонти – планови, аварийни, работи се и със застрахователи. Благодарение на монтирания 10-тонен кран, който работи над средните два канала има възможност и за сглобяване на полуремаркета. Могат да се сглобяват на място самосвални или друг тип надстройки, като в бъдеще ще може да се монтират и термонадстройки, и хенгери, т.е. предстои развитие в тази посока.
Екипът прави безплатно пълен преглед на всяко полуремарке, независимо от това с какви оплаквания идва клиентът. Прави се предварителна оферта, клиентът се запознава с належащите и предстоящите ремонти, за да може той да прецени какво и кога да се ремонтира и да си планира нещата. Работата не започва, без тази оферта да е съгласувана с клиента.
Записването за преглед и ремонт в сервиза става по телефон и имейл. Вече има и национален телефон 0700 100 53, на който клиентът може да избере с кой отдел иска да се свърже.
Към момента сервизът работи на една смяна от понеделник до петък, но в плановете на компанията влиза както увеличаване на броя на механиците, така и преминаване на две смени на работа и добавяне на работа в събота.
Намерението е в този сервиз да се предлагат единствено оригинални резервни части за първоначално вграждане на Schmitz Cargobull. В склада на самия сервиз, който е разположен на два етажа, има номенклатура от резервни части за над 150 000 евро, а като цяло в момента в централния склад на Schmitz Cargobull България има наличност от части на стойност над 1 млн. евро, като особено добре се поддържат всички части за хладилните агрегати на Schmitz Cargobull.
За есента е предвидена промоционална кампания за ремонт и смяна на брезенти; като предстоят и други такива специални сервизни кампании. В България през последните 5 години са правени подобни кампании на местно ниво и обратната връзка от клиентите е много добра. Новото обаче е, че вече се работи по предлагането на промоционални условия съвместно с централата, което увеличава мащаба на кампаниите, а българският сервиз би могъл да предложи още по-атрактивни условия.