Компанията реализира с 6% увеличение на продажбите си в световен мащаб спрямо 2022 г.
PEUGEOT отбелязва продължаваща интернационализация на продажбите извън ЕС29 с дял общо 28,2% от глобалните продажби, увеличението е с +0,8 пункта спрямо 2022 г.
В 17 държави PEUGEOT е с най-добър пазарен дял за последните 15 години.
PEUGEOT е европейски лидер в електрическия LCV сегмент с вановете си E-Partner, E-Expert, E-Boxer, както и в електрическия B сегмент с E-208 и E-2008.
Интересен факт е, че 18% от превозните средства Peugeot, регистрирани в EUR29, са електрифицирани.
„В силно конкурентна среда през 2023 г., сме горди да обявим 6% увеличение на продажбите и ръст на международния обем от близо 1 пункт. На европейско ниво марката PEUGEOT остава лидер в електрическия B сегмент с два модела: E-208 и E-2008, и заема челно място при електрическите лекотоварни превозни средства.”, заяви Линда Джаксън – изпълнителен директор на PEUGEOT.