Седмото поколение Transporter има напълно обновен интериор, който пренася емблематичния дизайн на предшествениците си в модерната епоха.
Volkswagen Commercial Vehicles открехва вратата към интериора на своя нов Transporter. Всеки детайл е нов, но все пак изглежда познат. Има основателна причина за това: „Ванът на Volkswagen се превърна в икона, защото формата и функциите му бяха в перфектна хармония от самото начало. Издигнахме тази хармония до нови висоти с новия Transporter и проектирахме интериор, който пренася оформлението на успешния T6.1 в модерното време,” казва Алберт Кирзингер, главен дизайнер на Volkswagen Commercial Vehicles. Той продължава: „Висококачественият интериор на нашето ново поколение Transporter съчетава последователно добре обмислени характеристики, устойчиви на износване материали и стилни дизайнерски елементи.“
Проектиран за оптимална ефективност: Разработчиците са се съсредоточили върху по-голямата използваемост на интериора. Главният дизайнер добавя: „Нашият нов Transporter има визуално хармоничен пейзаж на кокпита. Това, което си струва да се отбележи тук е, че сме допълнили и комбинирали широката гама от дигитални функции с физически контроли – под формата на лесни за използване твърди бутони.
Това е така, защото Transporter е ипревозно средство за професионалисти. Те имат нужда всичко да е лесно за използване, за да могат да работят ефективно. И това може да се постигне само, ако формата и функцията са в перфектна хармония. Това е, което създадохме с новия Transporter. Така че водачите на T6.1, които преминават към новата версия, ще се нуждаят само от няколко минути, за да се справят с управлението на новото превозно средство. Но това не е всичко: нашата нова версия е още по-лесна за работа, което е точно това, към което се стремихме.“
Всеки детайл е точно на място: Новият Transporter се стартира чрез старт бутон от системата за безключово зпалване, намиращ се до 12-инчовите дигитални инструменти и 13-инчовия дисплей на информационно-развлекателната система. Разположен отдолу е лостът за избор на скорост на автоматичната трансмисия, който е стандартен или опционален в зависимост от задвижващата система. Преместването на позицията на скоростния лост създава повече място за краката. Както и досега, скоростният лост на ръчната скоростна кутия е разположен в централната конзола.
Стандартният мултифункционален волан е оборудван с ясно подредени бутони. Силата на звука на информационно-развлекателната система се регулира с помощта на волана или класическо въртящо се копче. Лостът на ръчната спирачка е заменен от превключвател, разположен в центъра на арматурното табло. Това също създава пространство в зоната на краката.
Лесен достъп: налични са големи поставки за чаши в предната част на централната конзола (в зависимост от оборудването). В горната част на таблото има допълнителни поставки за чаши и практични отделения за вещи от всякакъв вид. Алберт Кирзингер казва: „Ние наистина използвахме всяко кътче и пролука, за да увеличим максимално функционалността. Резултатът е ергономично перфектно работно място с изчистен, стилен външен вид. Високият панел на таблото и естествено високата позиция на седене създават типичното усещане за ван на Volkswagen, когато сте на борда.“
Мощност за всяко устройство: В зависимост от междуосието и версията на покрива, новият Transporter предлага товарно отделение между 5,8 и 9,0 м3 и място за до три европалета. В допълнение, този най-модерен автомобил за работа разполага с набор от точки за зареждане, за да гарантира, че всички търговци, доставчици на услуги, куриери и служби за спешна помощ разполагат с мощността, от която се нуждаят, за да работят с оборудването.
Тези електрически интерфейси включват не само USB-A, USB-C и 12-волтови гнезда, но и опции за зареждане за 230 волтови устройства, при желание. При дизеловите версии контактът 230 волта (400 вата) се намира в рамката на седалката на водача. Transporter с електрически и plug-in хибридни задвижвания могат да бъдат оборудвани с две допълнителни гнезда в областта на D-колоните; в този случай и трите 230 волтови точки за свързване осигуряват обща мощност от 2300 вата. Това означава, че на борда на новия ван има подходящ източник на енергия за почти всяко електрическо устройство – от лаптопи до циркулярни триони.