Като част от философията си за ефективен транспорт, DAF Trucks допълнително подобрява условията за бодибилдинг на камионите си тип шаси кабина от новата генерация DAF. Нидерландският производител на камиони разширява своята програма Plug & Play, увеличавайки полезните товари с до 160 кг., като предлага и допълнителни опции за шаблони върху релсите на шаситата.
DAF представи своята Plug & Play програма за изграждане на каросерии миналата година, заедно с представянето на пълния набор от влекачи с двойно задвижване и модели шаси кабина за приложения извън и на пътя. Plug & Play е проектирана в тясно сътрудничество с 25 водещи производители на каросерии в Европа, с цел оптимизиране на спецификациите, процесите на поръчка и изграждане на каросерии за камиони версия шаси кабина.
За първи път
Програмата позволява на клиента, бодибилдъра и дилъра да избират съвместно предварително определени и персонализирани опции за изграждане на каросерия plug-and-play в системата за поръчки на DAF.
Основната й цел е да се направи съвместимостта между каросерията и шасито на DAF възможно най-функционална. След монтажа на ткаросерията върху шасито, с помощта на фабрично инсталираните модули за монтаж, конекторите се свързват и каросерията веднага е готова за употреба.
За да бъде това възможно, камионите на DAF по заявка могат да излязат от завода напълно подготвени за бързо сглобяване и висококачествено, правилно интегриране на надстройката и превозното средство.
Plug & Play за всички
DAF разширява своята уникална програма DAF Plug & Play, за да включи и серия от универсални фабрични настройки за всички други производители на каросерии извън 25-те, които вече участват в програмата. Новите plug & play могат да се инсталират на пет специални приложения за превозни средства: повдигачи с кука, кранове, самосвали, бетоновози и контейнеровози.
Корнелис ван дер Лий, директор „Шаси кабина и професионални камиони“ в DAF Trucks: „Тези надстройки представляват около 90% от пазара на каросерии. Клиентите и търговците вече могат да работят заедно с почти всеки производител на каросерии, за да решат кои универсални фабрични настройки на шасито са необходими за ултрабърз монтаж на надстройка. DAF се грижи не само за конфигурациите на шасито, но и за правилното разположение на конекторите. Това позволява незабавна комуникация между надстройката и информационния панел на водача на арматурното табло с превключвателите в кабината. Резултатът е много по-кратките срокове за изпълнение в процеса на изграждане на каросерията, което от своя страна подобрява оперативната готовност на поръчаните нови камиони DAF New Generation. DAF е водеща компания в предлагането на удобни опции за производителите на каросерии.”
Значително намаляване на теглото
Допълнително намаление на вече водещото в индустрията ниско собствено тегло на камионите шаси кабина на DAF се осигурява от новопроектираната, изцяло алуминиева греда за задна защита срещу вклиняване (RUP). Въпреки че е с 28 кг. по-лек, RUP е дори по-здрава от стоманения си предшественик.
Клиентите на DAF шаси кабина от новото поколение могат и да изберат да комбинират твърдостта на надлъжните греди на шасито DAF с тази на рамата на надстройката. Тогава вече не са необходими допълнителни подсилвания на шасито. Това води до намаляване на теглото с до 135 кг. И увеличава капацитета на полезен товар, без да се прави компромис с издръжливостта и твърдостта на автомобила.
Нов дизайн на отворите
Шасито на DAF традиционно се доставя с 60-милиметров размер на отворите. Въпреки това, за да се отговори на специфичните изисквания на бодибилдърите, вече се предлага и 50-милиметрова схема на отвори по цялата дължина на шасито. Освен това, позиционирането на шаблона като цяло може да се регулира, за да отговори на нуждите на производителя на каросерии, дори когато отворите трябва да минават чак до задния край на шасито.
Всеки DAF е подходящ за бодибилдъри
Гъвкавостта е част от ДНК-то на всеки камион на DAF. Позицията на почти всички компоненти на шасито, както и системата за последваща настройка на двигателя, могат да бъдат съобразени с нуждите на собственика на камиона, или с производителя на каросерията. Последният може да посочи и кои от наличните модули за закрепване на каросерията на DAF (BAM) трябва да бъдат монтирани фабрично, и на кое конкретно място. След това надстройката може бързо и ефективно да бъде монтирана върху изцяло плоското шаси, което намалява разходите и осигурява бързо влизане в експлоатация.
DAF предлага многобройни опции за управление на каросерията и оборудването от кабината – или обратното – чрез аналогови средства, или чрез специалната CAN шина на производителя на каросерията, която позволява сигналите и предупрежденията да се предават в кабината и да се проектират ясно върху голям дигитален дисплей. Налични са 51 икони и 31 текстови блока (в зелено, жълто и червено), които могат да бъдат придружени от различни звуци за внимание или за предупреждение.
Предлага се и пълен набор от следпродажбени програмируеми MUX превключватели за управление на надстройки. Тези превключватели могат да бъдат позиционирани и групирани според предпочитанията на водача. Това допринася за несравнимото удобство при работа с новото поколение камиони DAF.
Правилният силоотвод за всяко приложение
Каросериите често се нуждаят от задвижване. DAF предлага не по-малко от 68 различни варианта на силоотводи, вариращи от независими от съединителя, задвижвани от двигателя силоотводи, разположени на 11 часа и 1 часа, до зависими от съединителя силоотводи на скоростната кутия. Всички те се предлагат или с монтаж на помпа, или с фланцово задвижване. DAF също така предлага възможността за едновременна работа на до три силоотвода независими един от друг.
По-ниска обща цена на притежание, по-високо качество
За да осигури най-високата възможна надеждност и качество на цялото превозно средство (включително структурата на каросерията) и възможно най-оптимална работна готовност, DAF Trucks се ангажира постоянно да улеснява условията за монтаж на каросерии на своите шаси кабина камиони от новото поколение. Заедно с увеличения капацитет на полезен товар, подобренията означават, че общата цена на притежание на всеки шаси кабина камион на DAF от новото поколение непрекъснато се оптимизира и подобрява.