Онлайн ритейлърът разширява логистичната си мрежа, за да предостави на своите партньори възможност за транспорт на стоки от базите за дистрибуция, обособени под звеното Amazon Warehousing Distribution, до „всички канали за продажба“, включително и физически магазини.
Новината бе съобщена по време на конференция в Сиатъл, САЩ. Новата услуга, наречена Мулти-канална дистрибуция (Multi-Channel Distribution/MCD), ще позволи на търговците, използващи платформата на Amazon, да опростят управлението на веригите на доставки, което ще доведе до спестяване на разходи, твърдят от Amazon.
Новата услуга MCD ще даде възможност на партньорите на Amazon да надградят своите канали за продажба и фулфилмънт, като използват един логистичен център.
На събитието в САЩ компанията анонсира старта и на широкомащабната инициатива Supply Chain by Amazon. Платформата включва набор от цялостни (end-to-end) автоматизирани решения за управление на веригата на доставки, която ще осигури на търговците опция за транспорт на стоки от производствени локации до клиенти в цял свят.