Максимална готовност за работа, благодарение на широка мрежа от над 1400 сервизни партньори и нов флот от мобилни сервизни автомобили.
Мрежата от сервизни партньори на Schmitz Cargobull включва около 1400 оторизирани сервиза из цяла Европа, които гарантират поддръжка на полуремаркета, охладителни агрегати, телематични компоненти и гуми, както и висока наличност на резервни части.
Schmitz Cargobull разширява обхвата на своите услуги и вече предлага универсален мобилен сервиз за поддръжка, ремонти и резервни части на място, благодарение на уникален флот от сервизни автомобили, базиран на франчайз модел. Тази иновативна услуга осигурява максимална експлоатационна готовност чрез намаляване на престоите, и позволява извършването на поддръжка и ремонти в помещенията на клиента или дори на открито.
Бързо, гъвкаво и надеждно: Европейският авариен сервиз Cargobull Euroservice – вече още по-бърз с флотата от мобилни сервизни автомобили
Новата концепция за мобилни сервизни автомобили на Schmitz Cargobull е иновативното решение на компанията за значително повишаване на качеството на услугите и увеличаване на близостта до клиентите на пазара. Мобилните услуги ще се извършват или чрез разширената мрежа от съществуващи сервизни партньори, или от независими компании, организирани на франчайз принцип. Освен това, Schmitz Cargobull подкрепя своите франчайз партньори с набор от услуги, включително ИТ, обработка, фактуриране и доставки.
Квалифицирани експерти, като сервизният и охладителен специалист Хатип Олчай, който управлява първия сервизен автомобил на Schmitz Cargobull, гарантират, че всички дейности се извършват бързо и надеждно. Специалистите използват само оригинални резервни части за ремаркета, охладителни агрегати и гуми. Това включва както части от оригиналните производители (OEM), така и сертифицирани „Value Parts“. С програмата за резервни части Schmitz Cargobull Value Parts производителят на ремаркета предлага икономично решение за ремонти, съобразени с текущата стойност на превозното средство.
„Днес бях на терен при клиент и инсталирах телематичен модул – при 29°C и слънчево време. За клиента това означаваше спестена обиколка до сервиз, която би отнела допълнително време, разходи и организация, както и елиминиране на проблемите с времето за шофиране, тъй като всичко беше инсталирано, без да засяга графика! Без стрес, без прекъсване на дневната рутина – всичко беше лесно и удобно. Клиентът беше наистина доволен, че всичко бе извършено гладко и на място – без допълнителни усилия, без отклонения, без престой. Такъв трябва да бъде сервизът“, споделя Олчай.
Мобилният сервизен портфейл включва: aварийни услуги; прегледи и поддръжка; ремонти; модернизации; техническа поддръжка на място; обучения за клиенти и сервизни партньори.
По отношение на продуктите, услугите обхващат както полуремаркета на Schmitz Cargobull, така и охладителни агрегати на Schmitz Cargobull и трети страни, както и телематични системи.
Концепцията ще бъде внедрена етапно в рамките на три до четири години. Schmitz Cargobull стартира пилотната фаза в Германия, след което ще разшири услугата с допълнителни автомобили в два до три региона в различни държави.
Една от основните цели на проекта е подобряване на качеството на сервиза на пазара чрез по-голяма близост до клиентите и сервизните работилни, както и повишена гъвкавост. Това качество ще бъде гарантирано чрез директна поддръжка на място.





























