От 9 до 11 май ценители и любители на класически превозни средства имаха възможността да видят твърде интересни модели в зали 5 и 6 на Интер Експо Център.
На вниманието на посетителите бяха представени 67 ценни експоната, почти всички от частни колекции – чувствително повече в сравнение с аналогичното изложение преди около две години, когато машините бяха около 50. Отдавна отвикнахме да виждаме действително старинните автомобили, които са били в България, като този на цар Фердинанд – най-старата сега изложена машина бе Ford Т от последните серии, произведен през 1928 година, следван от неговия приемник Ford А.
Показани бяха и култови модели, маркирали разцвета и най-успешните години на европейското и северноамериканското автомобилостроене – не само в отлично състояние, но някои от тях, като Alfa Romeo Montreal на Бертоне, със стил, на който и днес се възхищаваме. НСО показа два модела ГАЗ от автопарка на някогашното УБО: 13/Чайка и 14.
Великолепно изглеждаха представените десет мотоциклета: модели от Чехословакия, ГДР, Унгария, Италия, СССР, които навремето присъстваха на нашия пазар, както и българските Балкан 250 и 75 плюс почти всички изпълнения на мотопедите с тази марка.
Ако говорим за доайени между показаните образци, това категорично бяха двата велосипеда от 1905 година – част от показаните 10 автентични велосипеда, илюстриращи развитието на бициклета във Франция до 1930 година.
Жалко, че голямата част от скромната информация за толкова интересните експонати остана недостъпна за посетителите, тъй като фишовете с основните данни бяха на недостъпни места.