Volta Trucks, водещ производител на напълно електрически автомобили за работа, и доставчик на услуги, приключи успешно своята програма за зимни тестове, направени на Арктическия кръг в Северна Швеция.
Програмата за тестване на студено време е част от строгия режим на тестове на превозните средства, предназначен да гарантира, че напълно електрическата Volta Zero ще осигури най-високите нива на качество, надеждност и издръжливост, когато серийното производство на превозните средства по спецификация на клиента започне по-късно тази година.
Инженерите на Volta Trucks са оценявали сериозен пакет от технически аспекти на превозното средство в най-тежките условия. Това включва прекондициониране и термична стабилност на батерията, вътрешен топлинен комфорт, размразяване и обезмразяване на кабината, както и различни нива на сцепление и пробег с различни по тежест товари, всичко това извършено при температури до -30 градуса по Целзий.
За да предостави една напълно електрическа Volta Zero с водещи характеристики в бранша, екипът за разработка на превозни средства във Volta Trucks е използвал най-съвременни инструменти, осигурявайки последователност и комуникация при множество едновременни тестови дейности. Информацията и подобренията от различните тестови екипи и места се улавят и анализират незабавно, след което се разпространяват в реално време в други тестови среди, за да се ускори процеса на разработка.
Потвърждавайки успешното приключване на тестовете в студено време, Иън Колинс, главен продуктов директор на Volta Trucks, каза; „Завършването на нашата програма за зимни тестове е важен етап в нашето пътуване към началото на производството на Volta Zero. При разработването на първия в света специално създаден напълно електрически камион със средна товароносимост, ние се сблъскваме с много предизвикателства, и трябва бързо да ги разберем и разрешим, за да пуснем автомобила на пазара в сроковете, които нашите клиенти изискват. Малко вероятно е клиентите на стартовите ни пазари в Лондон и Париж да изпитат подобни условия, но трябва да тестваме превозното средство в крайно неблагоприятни условия, за да гарантираме, че предоставяме най-високите нива на качество и надеждност в първите произведени камиони.”