Промоционалното събитие на IVECO S-WAY в Мадрид спечели две награди на церемонията за наградите BEA 2019. Кампанията Ready2Go беше проведена в Мадрид на 2 юли, откъдето започна и бляскавият път на IVECO S-WAY към европейските пазари.
Евентът получи най-високата награда в категория B2B събитие и второ място в категория за най-добра концепция в Best Event Awards 2019 – първата награда в Италия, посветена на Събития и комуникация на живо, организирана от ADC Group.
„IVECO S-WAY е невероятно превозно средство и живее с мисията си за "неудържимост", която е реалната цел, както за нас в IVECO, така и за нашите клиенти", изтъкна Герит Маркс.
Маркс, президент на CNH Industrial за търговски и специални превозни средства, добави, че стартът на IVECO S-WAY с това важно събитие и спечелената награда за видеото „Аз съм неудържим“ е била с огромно въздействие и инерция. Стартът на кампанията е бил широко отразен в транспортните и масовите медии, само в социалните медии е достигнала 9 милиона души с генерирани 500 000 взаимодействия.
Събитието в Мадрид събра 1300 представители на дилърската мрежа на IVECO, търговски екипи, клиенти и представители на международната преса, сред които и КАМИОНИ. Неговата кулминация бе разкриването на IVECO S-WAY, с включени гост-лектори от глобалните лидери и партньори на IVECO – Amazon, Shell и Microsoft.